Για τηλεφωνικές παραγγελίες καλέστε: 2413020400
     Σίφνου 99, Λάρισα
Καλάθι - 0
Σύνολο : 0,00 €
Το καλάθι σας είναι άδειο!
Product ενημέρωση

Τεχνική υποστήριξη

•    Τι καλύπτει η εγγύηση του κατασκευαστή;
Η εγγύηση του κατασκευαστή καλύπτει κατασκευαστικές βλάβες και όχι βλάβες από υπαιτιότητα του πελάτη (π.χ. σπάσιμο, χτυπήματα από πτώση, υγρασία ή ακόμα και λανθασμένη χρήση του προϊόντος).
Σημείωση: Τα αξεσουάρ που διατίθενται μέσα στις συσκευασίες των προϊόντων, μπορεί να διαφέρουν ανά παρτίδα. Έχει παρατηρηθεί πως κάποιες κατασκευάστριες εταιρίες κατά καιρούς, μπορεί να προσθέτουν ή και να αφαιρούν παρελκόμενα (π.χ. ακουστικά, μεμβράνες, θήκες, αντάπτορες) ανάλογα με την τρέχουσα εμπορική τους πολιτική. Λόγω το ότι τα προϊόντα είναι σφραγισμένα από τις κατασκευάστριες εταιρίες δεν μπορούμε να το γνωρίζουμε εκ των προτέρων.

•    Ποια είναι τα απαραίτητα συνοδευτικά έγγραφα που απαιτούνται για την αποστολή της συσκευής μου στο Τεχνικό Τμήμα (Service);
Θα πρέπει να μας αποσταλεί αντίγραφο της Απόδειξης ή του Τιμολογίου Αγοράς σας, καθώς επίσης αναφορά του προβλήματος που αντιμετωπίζετε.

•    Μπορώ να κάνω αντικατάσταση  την ελαττωματική συσκευή που αγόρασα;
Όταν αγοράσετε μια συσκευή κινητού δεν πρέπει να πετάξετε την απόδειξη ή το τιμολόγιο αγοράς σας, καθώς είναι το παραστατικό της εγγύησης, όπως επίσης την συσκευασίας του προϊόντος με όλα τα παρελκόμενα αξεσουάρ, εγχειρίδια χρήσης και ζελατίνες.
Σημαντική προϋπόθεση να μην υπάρχει υπαιτιότητα του πελάτη (πχ. σπάσιμο, υγρασία, οξείδωση, κακή χρήση).
 
•    Που μπορώ να απευθυνθώ για επισκευή - service της συσκευής μου.
Η συσκευή σας θα πρέπει να αποσταλεί στο επίσημο κέντρο επισκευής (service) της εκάστοτε κατασκευάστριας εταιρίας.

Αντικατάσταση
Σε περίπτωση που έχετε παραλάβει μια ελαττωματική συσκευή, η αντικαταστάτη της θα γίνεται δεκτή, εντός 7 ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία αγοράς και μόνο σε περίπτωση που η συσκευή δεν ανταποκρίνεται στις προδιαγραφές της κατασκευάστριας εταιρείας και βάσει των παρακάτω προϋποθέσεων:
Σε περίπτωση που η συσκευή που αποκτήσατε από το κατάστημά μας είναι ελαττωματική εξ' αρχής, ισχύει η διαδικασία DOA ή DAP.
•    Περίπτωση DOA (Dead on Arrival) είναι όταν η συσκευή δεν τέθηκε ποτέ σε λειτουργία λόγω εργοστασιακού ελαττώματος.
•    Περίπτωση DAP (Dead After Purchase) είναι όταν η συσκευή σταμάτησε να λειτουργεί λόγω κάποιου προβλήματος που παρουσίασε μόνη της, εντός των 7 ημερολογιακών ημερών.

1.    Τις αποφάσεις σχετικά με το εάν κάποια συσκευή καλύπτεται ή όχι από την εγγύηση DOA ή DAP, λαμβάνονται από το επίσημο τεχνικό τμήμα (service) του εκάστοτε κατασκευαστή στην Ελλάδα.

2.    Σε καμία περίπτωση η διαδικασία DOA ή DAP δεν αναγνωρίζεται, εάν δεν υπάρξει αντίστοιχη επίσημη έγγραφη επιβεβαίωση από το τεχνικό τμήμα (service) του επίσημου κατασκευαστή.

3.    Το χρονικό διάστημα που απαιτείται για τον έλεγχο της εκάστοτε συσκευής, εξαρτάται αποκλειστικά και μόνο από το τεχνικό τμήμα (service) του επίσημου κατασκευαστή του προϊόντος. Η επιχείρηση μας δε φέρει καμία ευθύνη για οποιαδήποτε καθυστέρηση υπάρξει στην διαδικασία ελέγχου.

4.    Η επιχείρηση μας, σε καμία περίπτωση δεν επιστρέφει χρήματα ή αντικαθιστά κάποιο ελαττωματικό προϊόν, εάν δεν έχει προηγηθεί έλεγχος και έγγραφη επιβεβαίωση του επίσημου κατασκευαστή ή από το τεχνικό τμήμα (service) του επίσημου κατασκευαστή ότι το προϊόν βρίσκεται στην περίπτωση DOA ή DAP.

5.    Εάν το προϊόν δεν παρουσιάζει κάποιο πρόβλημα βάσει του επίσημου πορίσματος της αντιπροσωπείας που εστάλη για τον απαραίτητο έλεγχο θα επιστρέφεται πίσω και ο πελάτης θα επιβαρύνεται με τα έξοδα παραλαβής και αποστολής της συσκευής - προϊόντος.

1.    Τα προϊόντα (Smartphone) παραδίδονται σφραγισμένα.
2.    Ο πελάτης έχει δικαίωμα επιστροφής του προϊόντος μόνο εάν αυτό επιστραφεί σφραγισμένο με τις ζελατίνες - ταινίες ασφαλείας του κατασκευαστή και εντός 14 ημερολογιακών ημερών.
3.    Επιστροφές χρημάτων δεν γίνονται δεκτές, εκτός από τις περιπτώσεις που γίνει κάποιο λάθος και δεν ευθύνεται ο πελάτης.
4.    Η τιμή πώλησης του προϊόντος καθορίζεται την ημέρα της παραγγελίας του.
5.    Τα έξοδα αποστολής για την αντικατάσταση του προϊόντος επιβαρύνουν το MobileProject.gr με την προϋπόθεση ότι  η επιχείρηση έχει κάνει λάθος αποστολή προϊόντος από την παραγγελία και ότι η επιχείρηση θα έχει επιλέξει τον τρόπο και την εταιρεία μεταφοράς του προϊόντος προς την επιχείρηση μας.

Εγγύηση κινητών - smartphone
Όλα τα προϊόντα που προμηθεύεστε από το MobileProject.gr είναι Ευρωπαϊκών προδιαγραφών και καλύπτονται από την εγγύηση που παρέχει η εκάστοτε κατασκευάστρια εταιρία.

Όλες συσκευές καλύπτονται από την εγγύηση της εκάστοτε αντιπροσωπείας και ειδικότερα:
η Apple έχει 1 έτος εγγύηση και όλες οι υπόλοιπες 2 έτη, οπότε ανάλογα με την συσκευή που έχετε αγοράσει πέραν των 7 ημερολογιακών ημερών απευθύνεστε απευθείας στην εκάστοτε αντιπροσωπεία ή αποστέλλετε σε μας και εμείς το προωθούμε στο επίσημο τμήμα (service) της εκάστοτε επίσημη αντιπροσωπεία.


Σημείωση: Σε περίπτωση που έχετε παραλάβει την παραγγελία σας μέσω courier ή από το κατάστημα μας και δεν συμφωνείτε με έναν τουλάχιστον από τους παραπάνω όρους παρακαλούμε να μην ανοίξετε την συσκευασία για να μας την επιστρέψετε για να σας δώσουμε τα χρήματα σας πίσω αλλιώς ισχύουν τα ως άνω.

Εγγραφείτε στο Newsletter
Ενημερωθείτε πρώτοι για τις προσφορές μας.
©2019 Mobile Project. All Rights Reserved. Designed by Globaltech

       

Menu